Photobucket

Tuesday, December 15, 2009

Ingat Jangan Tak Ingat

Assalammualaikum w.b.t..

Alhamdullilah setelah sekian lama cuba mengingat apakah email untuk blog ku ini. Akhirnya dipermudahkan oleh Allah S.W.T.
Sakit juga otak memerah untuk mengingat. Mungkin ini yang dipanggil "sign of old age". Sebenarnya beberapa bulan yang lepas laptop aku diserang bermacam-macam virus. Kena lah hantar ke kedai untuk dibaiki tetapi agak malang sekali bahana membeli laptop tak ada warranty. Laptop aku tak dapat dibaiki so jadi barang hiasan saja lah dibilik ni.
Alhamdullilah...ada rezeki lebih sikit yang Allah berikan, aku dapatlah membeli satu laptop yang memudahkan aku menjalankan tugas dan memblog...hehehe.
Insya Allah...aku akan terus berkarya demi agama ku tercinta....!!!

No comments:

Post a Comment

I love this blog