Photobucket

Wednesday, January 13, 2010

Leka

Assalammualaikum W.B.T

Hari ini cuti, bukan cuti umum tetapi cuti peristiwa. Al maklum kelmarin di sekolah saya ada acara Merentas Desa. Saya kurang pasti samada pasukan rumah saya iaitu Hang Tuah menang ke tidak. Sebabnya selepas acara tamat, saya terus balik. Ada hal penting yang ingin saya siapkan.

Bermulanya sekolah sesi 2010, terlalu banyak kerja yang harus disiapkan. Terkadang-kadang saya mengeluh didalam hati. Terkadang-kadang timbul tidak puas hati kerana tugasan yang terlalu banyak. Masha Allah, inilah mungkin dikatakan buat sesuatu sebelum 4 perkara. Diantaranya ialah buat sesuatu itu di masa lapang sebelum datangnya masa sibuk. Insya Allah saya cuba mengatur masa dengan lebih baik lagi.

Sebenarnya, apa yang berlaku sekarang, Allah sedang menguji kita. Saya sendiri kadang-kadang alpa dengan ujian daripada Allah S.W.T. Dan sentiasa merungut itu dan ini. Ya Allah, bantulah hamba mu ini. Lapangkan lah dada ku dan permudahkan lah tugasku.

Saya berharap esok adalah lebih baik daripada hari ini..Insya Allah Hu Taala..

No comments:

Post a Comment

I love this blog